خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

محرم عشق

سلام  بر حسین علیه السلام

سلطان عشق  حسین است و بس


روزهای مصیبت داری و عزاداری بهترین انسانها و روزهای پر از  احساس و تپیدنهای دل

و این روزها هر کسی در تکاپویی

و من در استانه ی خورشیدم


دلم پر می زند که یک نماز مقبول و یک حضور قلب و روحی ازاد و رها از دلهره ی حساب پس دادنهای قیامت

دلم پر می زند که دم مردن و رفتن از این دنیا خوبان عالم امامان کرامت و بزرگواری به دیدنم و به یاری ام بیاین


و چقدر اسیر نفس اماره ایم و چقدر بیچاره در مقابل نتوانستن هاییم که کمیت عمل و رفتار قشنگمان خیلی وقتها لنگ می زند


و چقدر امید و توکل و ثمره ی تلاش قشنگ است

و چقدر خدای کریم و رحیم بودنش و حضورش و داشتنش و یادش قشنگ و زیبا و ارامش بخش است

و چقدر صورت و خواب و بودن کودکان و نی نی ها پر از نور و شور و حضور هست

 

این روزها با محرم و با عشق همراهی و روضه های میرزا همراهیم


این روزها و همه ی روزهایی که در آن یاد خدا و عمر مفید و کار مفید هست را  دوست دارم


و چقدر آرام حرف زدن و آرام و با صلح و عشق و مهربانی و مهر حرف زدن قشنگ هست

و چقدر دوست دارم ارامش و احترام و کرامت را


ممنون نگاهتون

کمی کار داریم و کمی هم مهمان داریم

بعضی کارهای انجام نشده داریم

یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.