خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

درس عشق و زندگی

سلام 

در شامگاه یک شنبه 

با ازدحامی از افکار، جریان، حرفها و وقایع و احساسها 

مردمی که هر کدام برای خودشان تصمیم می گیرند و البته مهربانی می کنند و مهر می ورزند 

امروز سالن داشتیم 

خدا روشکر چسپید و کمی تحرک برای تمدد اعصاب و دور کردن قند و فشار لازمه 

چند روزی هست پدر و مادر را ندیده ام 

از وقتی نواسه ها آمده اند سرگرم آنانند و پدر هم درس هایش شروع شده است 

و منم که دنبال اکسپت مقاله که کلی مجلات معتبره و مرتبطه را دیدم و خواندم و به خاطر سپردم 

و هلن و حسین با هم مشغولند و چقدر بچه داری باید آن تایم و انلاین باشیم 

و ............. دیگر هیچ 

خانه و قیمت ها چقدر قشنگ صعود کرده است و خدا ارحمن الراحمین هست 

مقاله ای قرار شده درمورد صلح و دوستی بنویسم 

پر از  ازدحامم 

کمی به اتاق حسنا و حدیث رسیدیم و تغییر ات آشپزخانه ی هلن، کمی تلاش و کمی هم کمک البته مردانه 

داداش و دیگر هیچ و ماجراهایش 

و پدر و مادری که هر کدام یک جور برایش دارد مهر و تشویش ها 

نمی دانم دیگر چی بگویم و باز هم شام و صدای عزیز  هلن  و حسنا 

و این محله ی قشنگ 

و این لبتاب همراز 

و این گوشه و اتاق خاطرات قشنگم 

و این همه خاطرات و لحظه ها که رفتند و می روند 

سخت دلم برای پدر می تپد و می سوزد از  بابت بعضی چیزها 

سخت دلم پر می زند برای نوجوانی هایم و جوانی و رفتن ها یم و مشهدم و دوستان دبیرستانم 

سخت دلم فاملینی می خواهد که هر کدام با یک چشم خاص همراه با احترام و خاص بودن به ما نگاه می کنند و می کردند 

سخت دلم سلامتی و جوانی ام را می خواهد که ...... آزادتر باشم 

ممنون هلنم دختری که در سختی ها یاری گرم بوده و هست و در لذت ها همراه و حوری بهشتی ام

ممنون پدرم که در درس و آموختن و به جایی رسید قشنگترین پدری را کرده است

و ممنون مهر مادر و عموی مهربانم هستم که کودکی هایم را پر از مهر و هدیه و توجه کرده است 

و ممنون دوستانی هستم که خاطرات قشنگی از قبول داشتنم و اعتماد و محبت و همراهی نصیبم کرده است 

و ممنون خدایی که همه چیز داده است و غرق در نعمات قشنگش هستم 

و ممنون اساتیدی هستم که دو از خوبانش در این کرونای لعنتی به دیار باقی شتافتند 

و ممنون همه و همه که بهم مهر و عشق و محبت و لطف و انسانیت و اخلاق را هدیه دادند و 

و ممنون آب و خاک و هوا و همسایه ها و همشهری ها و انسان های خوبی هستم که هر کدام 

درس عشق و زندگی بهم آموختند درس معنویت درس وفا داری و درس مهربانی و همدلی 

چون منتظرن بیشتر از این به صلاح و مهر نیست 

ممنون نگاهتون 

یاعلی 

نظرات 1 + ارسال نظر
راحله جمعه 18 مهر 1399 ساعت 22:26 https://khaneylimooie.blogsky.com/

خسته نباشی و آرزو میکنم خودت وخانواده و آشناهات زیر نگاه خداوند سالمو سلامت باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.