خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

اگر شهید نشویم می میریم

سلام 


و صبح بخیر 

‎دیروز دکتر بودیم 
وقتی مریضها و مریض داری و دیالیز و ... را دیدم 
حال و دلم گرفت که این دنیا جای بقا و ماندن و نازیدن و فخر فروشی و تعصب و ظلم و حق خوری نیست 
باید با هر چی هست روزی بروی و جا و باغ و راغ و هر چی داری را به کسان دیگری واگذار کنی 
جز نام نیکی که در راه خدا گام برداشته ای ازت باقی نمی ماند 
و بهترین راه محبت با هم و خدایی رفتار کردن و دل بستن به خدا و خوبیها و بزرگی و عظمت و قدرتش هست
و این مرام و عشق و محبت است که ابدی و خدایی و وصل به بی نهایت است 
هوا رو به سردی می رود 
و بوته ها فلفل سبزمان داره خشک می شه 
وقتی از کنارش تو حیاط رد میشم بازم دلم می گیرد که کاش می شد براشون کاری کرد 
که همچنان به سر سبزی و فلفل دادنشون ادامه بدن 
چی کاریه که خشک بشن، کاش میشد عمرشون این قدر کوتاه و یک ساله نباشه 

یکی از دوستان پایان نامه شو داده که هم نظر مشاوره ای هم بدم و هم بعضی چیزایی که خودش بلد نیست براش انجام بدم 
یه کارایی کردم براش حس خوبی دارم که تونستم کمک کنی و عزیزی را خوشحال کنم 
و امان از کوپی پیست که خیلی داشت و در عجبم که شمیم و صمیم نور مگز چطور آنها را شناسایی نکرده است 
لابد چون از مجلات مصوب در نور مگز استفاده زیاد نکرده ، شبیه یاب تشخیص داده نشده است. 
جالب بود 
ایشون می گفت که جملات را تغییر بدیم که صمیم و شبیه یاب رصد شباهت نکنه 
گفتم برای این کار نه وقت دارم و نه حوصله شو و نه این کار را می کنم 
دیگه 
نمی دانم صمیم یاب با رساله ی من چی کند، چون من از منابع علمی پژوهشی مقاله ها در نور مگز با رفرنس تا حدودی 
استفاده کرده ام اغلب در تعریف ها و اصطلاحات هست، ولی شبیه یاب اینا حالیش نیست، فقط درصد شباهت می زند 
و باید کمتر از 15 درصد شباهت باشه. 
نمی دانم ببینم چی می شود 
فصل امتحانات گلها ست 
دعا برگزار نکردیم که مزاحم وقت امتحان نباشیم چی زود گذشت و چی زود می گذرد کلن عمر و به 1400 داریم نزدیک میشیم 
گاهی میگم من شاید تا 1420 زنده باشم و سنگ قبری برای آن تاریخ سفارش بدهم و هشداری باشد که باید رفت 
و اگر شهید نشویم می میریم 
پس تا وقت هست بساز و مهربان باش 
آره عزیز دل برادر 
چنین هست و این هم می گذرد 

ممنون نگاهتان 
حلال کنید 
یاعلی 
نظرات 2 + ارسال نظر
لی لی جمعه 19 دی 1399 ساعت 12:34

ممنون از حسن نظر شما. من زیاد اهل نظر نوشتن نیستم ولی دورادور نوشته ها رو می خونم. موفق باشید.

سلام
ممنونم با اینکه اهل نظر نیستید ، نوشتید و باعث افتخار هست

انشاء الله نکات ناب و مفیدی برایتان و برای همه داشته باشد.

Baran پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 12:46

سلام خدا بر شما عزیز گرامی
چه خوب بود .این پست و
آنچه که فرمودین و به تصویر کشیدین

سلامتی همه مریض ها رو از خداوند آرزومندم
سلامتی و خوشبختی شما و همه عزیزان دل


بوته ی فلفل.بادمجون،گوجه.خیار.کدو.هندونه...همه شون یه ساله اس.
دل دشمن تون بگیره.لطفا از طرف من ام،به درخت توی حیاط تون سلام کنید

سلام
ممممممممنونم از این همه انرژی مثبت و نگاه قشنگ
ممنون از نکات ارزنده تون در مورد گیاهان
چشم سلام می رسانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.