خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

یک صبح نوشت مخصوص

سلام 

صبح جمعه تون پر از ظهور خوبیها و آقای خوب خوبی ها 

دیشب دعا نداشتیم بنا به دلایلی که سهمشان محفوظ هست 

اما جمعه آمد و روز قشنگ خدا که با نور و علم و معنویت باید زیباترش کرد 

قبل از اذان صبح باز هم ساختار و عاملیت مقاله و چگونه نوشتن و چطور استدلال کردن 

و نوشتن و تالیف کردنها و خالق زیبایی بودنها 

از پری روز یعنی سه شنبه که از زیارت چشمان مادر آمدم دیگر ندیده امش 

و پری روز اتفاقاتی افتاد که کاش نمی افتاد و مدیریت در صحنه ام ضعیف بود و باید بیشتر 

روی خودم و مدیریتم کار کنم و قشنگترین رفتار و گفتار را داشته باشیم 


هر چه هست دل مهربان مادر و این آخر عمری هر کسی هست البته دور از جان مادر که آخر عمرش باشه

 و پدر که استوار و محکم و با غرور همچنان صبور و پر از نگفتن هاست و فدای صلابت و مردانگی ات 


چقدر دلم گرفت وقتی که گفت: به فلانی بگو که می خوام از پدرم مراقبت کنم و خانه یک جا داشته باشیم 

یعنی ای روزگار چی بر سر غرور آدمها می آوری که پدر با هم بودن را به زبان بیاورد و خواستنش را و میل و تمایل 

درونی اش را بیان کند این کوه پر صلابت نخواستن ها 


و مادرم که وقتی می رویم از  محبتش پر پر و پرواز می کند ولی بال و پرش بسته است به خاطر ندانم کاری ها 

و ..... 

هوای قشنگ صبحگاهی و طلوع یک صبح دوباره و صدای تک ماشینی که از کوچه رد می شود 


و من از سختی نوشتن و استدلال به اینجا پناه آورده ام که مثل نوجوانی هایم با نوشتن آرام بگیرم 


پری روز احوال داداش کوچولوی مهربونم را کمی درک کردم که عزیز دل برادری و چی در دل کوچولوی نازت بوده

و هست که توان و اراده ی گفتنش را نداشته ای و ما هم گپ خودمان را برای فرار و بی راه حلی مان می زدیم و می زنیم 


و حرف سنجیده ی پدر که هر چیز را باید از زاویه ی خودش و زاویه ی مناسبش باید نگاه کرد ( چیزی به این مضمون ) 


نوجوان خانواده درآمدی کسب کرده و به خاطر کلاس و درس و نجات از استفاده مشترک از موبایل مادر، نوجوانانه و با اوف 

فراوان ( اوف یعنی عالی بودن و بی نظیر بودن در میان همسالان)  تقاضای خریدن موبایل برایش داریم 

و این پسر منحصر به فرد است و برای خودش دنیای قشنگی از  ادب و صبر و اوف بودن دارد 


آمدم که بگم این ها می گذرد و آنچه ماندنی هست عشق و محبت و کارهای قشنگی هست که در قاموس خداوندی 

ثبت و ضبط گردد. 

و برادر خانم تجدید فراش کرده است و دنیای خودش را دارد و البته تحلیل ها و شکلات و مشکلات مخصوص خودش 

در میان دختران و خودش و خویش جدیدش . خوشبخت و عاقبت بخیر باشیم 


ممنون نگاهتون 

مستدام باشید و باشیم 

یاعلی 

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محسن جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 12:00

درود بر شما---مطلب را بدون توجه به نام نویسنده و...خواندم در اواسط کار فکر کردم این نوشته کار یک بانو می باشد. تا آخر مطلب که دیدم یک مرد نوشته.
هدیه من به شما
*چشم اندازهای زیبا، بهمان میزانِ مشکلات ، ترا از راه، باز می دارند

سلام مممنونم
جدی چی جالب.
مثل بانو نویسی ام خوبه پس
ممنونم
در مورد هدیه ی شما ممنونم
ولی راستش خیلی متوجه عمق معنایش و تطبیق بر موارد نتونستم
به هر حال بهش فکر میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.