خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

ما دکتر جواب شده ایم

سلام 

شام یک دوشنبه که به پاسهای پایانی اش رسیده ایم 


در اتاق همیشگی خودم روی مبل و لبتاب جلو و عزیزان عزیزم در جوار و اتاقهای روبرو 


عزیزان دیگرم در اقصی نقاط عالم از شهر و کشور و قاره ها 

عزیزان عزیز پدر و مادرم مشغول در خانه ی قشنگ و ساخته ی خودشان 

و عزیزان آینده گانم در تلاش و تکاپو و شایدم بازی گوشی های نوجوانانه و هیئت و مسجد و به قول خودش دم دکون 


و البته بد جور کرونای انگلیسی هشدارهای شدید و مدید از شدت ابتلایش و سرعت انتقالش و خطرناکی اش 


و کسی هست که درگیر حرفی شده است که پشت تلفن گفته است و الان بر خود فرض می دارد که باید به مفادش عمل کند

ولو در این شدت گیری کرونا آن هم دعوتی فامیلی . 


و البته یک عزیزی دختر نوبالغش را عروس کرده به مبارکی و تالار گرفته است این دکتر ( بدون هیچ قضاوتی که کارش خوبه یا بد) 

دعوت کرده است نمی دانم در این کرونا برویم یا نرویم؟ 

بعضی می گویند به خاطر کرونا نباید زندگی را تعطیل کرد و سالن و سانس برقرار هست 

و من برای پدر و مادرم می ترسم 

برای وجود شریفشون برای سلامتی شکننده شان 


و من می ترسم از دست دادنشون 

و من می ترسم از دست خالی خودم برای روز حشر 

و من می ترسم از بازخواست حق الناس هایی دانسته و ندانسته 

و من می ترسم از پرونده ی عملی که به شور و شهود گشوده شود 


و من می ترسم از رفتن یک باره و مرگ مفاجات که فرصت توبه و وصیت نداشته باشیم 


و من می ترسم از جنگ و توطئه هایی که شیاطین یهود و سعود و سردمداران جانی برای 

ملت هایی مثل ایران و افغانستان و سوریه و یمن و ... هر روز ضحاک وار خون تازه می خواهد 


و من می ترسم از اشکهای یتیمان و ویرانی های فراوان و خونهای مظلومانی که هیچ پناهی غیر خدا ندارند 


و من خوشحالم به پنجره ای به نام شهادت که هر چه مظلوم باشی از آن پنجره به سمت عشق و خدا پرواز می توانی 

و من خوشحالم که عمری در محبت اهلبیت و مودت خوبان خوب و راه خدای مهربانم با اخلاص و تلاش خاصم بوده ام 


و من خدا را مهربان می دانم اما از حق الناس به خودش پناه می برم ( گرچه حواله به رضایت مردم داده است) 


و در پایان برادرم و عزیزان عزیزم و فاملین مظلوم و زحمت کش و خدایی ام را به خودت و رحمتت و بزرگواری و هدایتت 

و نگاه قشنگت ای خدای خوبان همراه با خود ناچیزم می سپارم که تو بهترین پناه و راهنما و مهربان ترینی . 


ممنون نگاهتان 

و بدانیم و آگاه باشیم که دکترها همه مون را جواب کرده است که در این کره ی خاکی ماندنی انچنانی نیستیم 


و باید رفت و چه زیباست که قشنگ و زیبا برویم تا خویش انداز ها ( سلفی) های مان همیشه و همه جا قشنگ باشد و بیاید 


یاعلی 

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 22:00

به سلامتی و مبارکی ،همیشه به جشن و شادی..ان شاءاله دومادی حسین آقای گل!

انشاء الله
انشاء خوشبختی همه ی خوبان و عاشقان و جوانان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.