خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

قدر دان داشته ها

سلام با طعم گذشت و گذشتن و می گذرد و خواهد گذشت 


امروز کلی با استادی ، سیدی بزرگواری از باب  راهنما جلسه داشتیم 

و کلی حرفای قشنگ و خوب شنیدم و کلی وجد علمی و نشاط بارانی 

اما یک چیز دیگه هم رسما 

در زندگی قشنگم آغاز شد اونم عینکی شدن اونم از نوع نزدیک بینش 

و خاطرم جمع باشه که برای بیرون نیست که دست گیر و جلوی جست و خیز را بگیرد 

بلکه برای مطالعه هست و چقدر قشنگ تر می بینم این نوشته های لبتاب را 

و البته کمی گرانتر از عینک مادر گرفتم که این برای کار با لبتاب هست و حتی جلوی تشعشعات را هم می گیرد 

یادم باشد که برای پدر بزرگوار خودم هم بگیرم یا توصیه ش کنم. 

و از مادر فقط برای خواندن قرآن و از هر دومون نزدیک بین هست عینکا 


امروز شروع شد

 واقعیت هایی که دوست نداریم باورش کنیم اونم نزدیک شدن به پایان عمر هست 


و چی وقتی و چه زمانی روی سنگ قبرمان بنویسد: 

مرحوم مغفور  فلان فلانی 

تاریخ فوت: 

1420/ 10/ 20 


یا 20/ 10 / 1420 

وای چقدر من مغرورم و امیدوارم که چقدر زنده بمانم 


به هر حال مثل آن عزیز از دست رفته مان که سرطان گرفته بود و خودش خبر داشت

و می دانست که می رود و گفته بود که من منتظر ادای وعده ی حقم. 

و الان در مجالس جایش خالی هست و چقدر زیبا و ارام و متین صحبت می کرد 

البته گاهی روی مخ بعضیا بود

ولی بود با تمام لطافت ها و تمام دنیا و مرام و جهان بینی اش 

خدایش بیامرزد 


ببخشید دلتون را آن جهانی کردم 

راستی امروز یک روش جدید یاد گرفتم یا مصمم شدم که به کارش بگیرم 

اونم روش فرانکنا  هست . چرا از قبل به ذهنم نرسیده بود 

عجب روش جالبی هست دمش گرم 

به هر حال خوشحال و شادم از این همه نعمت و خوشبختم به فرمایش رسول رحمت و مهربانی 

و البته در خوفم از حق الناس و از حساب هایی که حلال نشده است و کارهایی که نکرده ام 

و شما باشید و بهترین باشید 

و قشنگترین عکس را در سلفی با خدا و لبخدش داشته باشیم 


امروز هم گذشت و قشنگ گذشت و هر کسی مشغول کار خودش هست 

و دلم خنک شد که در این کرونا چهار کار را پشت سر هم دقیق و با برنامه ریزی در مسیر هم 

انجام دادم و البته پست باید پیشتاز می گفتم، سفارشی گفتم و یک هفته طول می کشد رسیدنش. 

هر چیزش همیشه پیشتازش خوبه ، چیه منتظر شون بذاریم 

چشم بعد این پیشتاز میگم ولو گرون باشه. 

شمام همین طور 

ممنون نگاهتون 

فقط آمدم که بگم شما ک نظر نمی گذارید نوش جانتان خاموش می آیید و می خونید 

حداقل من یک کم کمتر ساکت باشم 

و دلم برای همه تنگ شده ست مخصوصا برای داداش مهربونم که خیلی می خوام بغلش کنم


و بچه ی حیجی بهش بگم که گوگوچ کردی و رفتی ( رمز بین خودمون) 

قدر خودتون و نعمت ها  و عزیزان تون را بیشتر بدانید و بدانیم 

یاعلی مددی 


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 22:14

سلام و عرض ارادت
خداوند به شما و عزیزان عزیزتون عمرباعزت توام سلامتی و عاقبت بخیری عنایت کنه....
وخوب.وصیت کردن و به فکر آن جهانی بودن.چیز قشنگی است.من هم دوست دارم.روی سنگ قبرم بنویسند:"مرا دفن سراشیب ها کنید/که تنها/نَمی از باران به من رسد/اما/سیلابه اش/از سر گذرد/مثل عمری که داشتم/
وخداوند همه ی مارو ببخشه و بیامرزه و
روان شادمان نمایه

سلام
اخی چی رمانتیک با طبیعت
آره
خدا ما رو ببخشه و بیامرزه
و روانمان با عشق خودش شاد باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.